- -300,00 zł


Aby uzyskać bezpłatną wysyłkę, zrób jeszcze zakupy za 500,00 zł .
Rolki terenowe Skike V9 Fire 150 to nowoczesna konstrukcja oparta na lekkich, aluminiowych szynach nośnych i kompozytowym wiązaniu pozwalającym na stosowanie zwykłego obuwia oraz na unoszenie pięty użytkownika. Rolki terenowe wyposażone są w regulowane hamulce i pompowane koła o średnicy 6 cali (150 mm).
![]() |
Dętka EU do kół terenowych 6x1.25" (150 mm) |
|
![]() |
Błotniki przednie do Skike V9 i R9 200 mm |
|
![]() |
Błotniki tylne do Skike V9 150 mm |
|
![]() |
Pompka ręczna do kół terenowych 400PSI |
|
![]() |
|
![]() |
Kije Axon Martex Vario Roller regulowane 120-165 cm |
|
![]() |
|
Rolki terenowe Skike V9 Fire 150 to następca legendarnego modelu Skike V8 Lift Cross. Zbudowane są wg najnowszych technologii stosowanych przez markę, znanych także z modeli Skike V9 Fire 200 i Skike V9 Tour. To co wyróżnia ten model to:
Model polecany jest dla osób, które nie planują pokonywania ciężkiego terenu, za to docenią mniejszą wagę i bezwładność sprzętu, jak też łatwiejsze nim manewrowanie. Rolki terenowe Skike V9 Fire 150 mm to świetny wybór na pierwsze nartorolki do terenu dla osób, które nie maja jeszcze mistrzowskich umiejętności.
Mosty nośne każdej z rolek Skike V9 zostały zbudowane z mocnych, aluminiowych szyn. Do nich przykręcono kompozytowe konstrukcje umożliwiające przypięcie rolek do nóg. By korzystać ze Skike V9 wystarczy zwyczajne obuwie, w tym sportowe, czy lekkie turystyczne w rozmiarze 36 - 47 EU.
Wykorzystanie mocnych tworzyw sztucznych przy konstrukcji systemu wiązań rolek przyczyniło się do wzrostu ich sztywności i spadku wagi w stosunku do starszych modeli. Rolki mocowane są do stóp przy pomocy trzech mocnych pasów zapinanych na rzepy - dwóch na śródstopiu i jednego na łydce. Poduszki ochronne znajdujące się na każdym z pasków zapewniają komfort użytkowania.
W rolkach terenowych Skike V9 Fire 150 zastosowano terenowe, pompowane koła o średnicy 6 cali (150 mm). To pozytywnie wpłynęło na zmniejszenie wagi w stosunku do Skike V9 Fire 200. Mniejsze koła oznaczają znacznie mniej gumy (samej w sobie ciężkiej) wchodzącej w skład opony i dętki. Niższy profil opony 6 cali w stosunku do 8 cali poprawia stabilność. Całość jest łatwiejsza w manewrowaniu, ma też odczuwalnie mniejszą bezwładność. Terenowe koła pozwalają na jazdę nie tylko po asfalcie, ale także kostce brukowej, czy naturalnych nawierzchniach, jak ubite ścieżki, parkowe aleje, polne drogi.
Inżynierowie Skike przewidzieli możliwość regulacji prześwitu pod mostami nartorolek, co ma wpływ na możliwości sprzętu w pokonywaniu krawężników, uskoków, czy leżących przedmiotów. Wystarczy zmienić położenie kół w otworach widelców. Wyższy prześwit wiąże się jednak z niższą stabilnością.
Konstrukcja wiązań umożliwiających przypięcie rolek do butów została wyposażona w mechanizm tzw. luźnej pięty. Dzięki temu stopa może odrywać się od mostu w płaszczyźnie pionowej przy zachowaniu kontaktu przedniej części śródstopia z mostem - podobnie jak na nartach biegowych. Choć sprzęt został opracowany z myślą o jeździe stylem łyżwowym, jednak możliwe jest także poruszanie się krokami zaczerpniętymi z klasycznej techniki narciarskiej.
Przednie koła zostały wyposażone w mechanizmy pozwalające na obrót tylko do przodu. Daje to możliwość stosowania kroku zaczerpniętego z narciarstwa przełajowego (narciarstwo backcountry) z równoległym prowadzeniem rolek. Krok może przypominać krok z odbicia (naprzemianstronny), czy jednokrok techniki klasycznej z narciarstwa biegowego. Łożyska jednokierunkowe ułatwiają także pokonywanie wąskich ścieżek, na których nie ma możliwości stosowania kroków łyżwowych, jak też podbiegów o dużym nachyleniu.
Obie rolki terenowe Skike V9 są fabrycznie wyposażone w hamulce umożliwiające błyskawiczne zatrzymanie się, jak też bezpieczne pokonywanie zjazdów. Hamowanie odbywa się przez dociśnięcie do tylnych kół metalowych płytek zamontowanych na ramionach utrzymujących łydkę. Wysunięcie jednej nogi do przodu lub odchylenie całej sylwetki do tyłu powoduje dociśnięcie odpowiednio jednej lub obu płytek do opon, co wywołując tarcie pozwala na bardzo szybkie wytracenie prędkości. Metalowe moduły hamujące zostały wyposażone w radiatory odprowadzające ciepło wytwarzane podczas tarcia. Wysokość hamulców, a więc ich "czułość" na ruchy ciała, można łatwo regulować bez odpinania rolek.
Konstruktorzy Skike zapewnili użytkownikom doskonałe możliwości dopasowania sprzętu do ciała i indywidualnych preferencji.
Nartorolki terenowe Skike V9 produkowane są w Niemczech. To gwarantuje wysoką jakość sprzętu. Europejscy projektanci pomyśleli o najdrobniejszych szczegółach, które mogą ułatwić i uprzyjemnić korzystanie ze sprzętu. Każda rolka wyposażona została w mały odblask, który zapewnia widoczność użytkownika na drodze w świetle reflektorów innych pojazdów. Wiązania i paski opinające łydkę oraz obuwie zostały tak skonstruowane, by przypięcie rolek było proste i szybkie, a korzystanie z nich komfortowe dla ciała.
Producent udziela 5 lat gwarancji na produkt. Gwarancja nie obejmuje opon, dętek, łożysk i wszystkich "wycierających" się części, jak paski przypinające do stopy.
Należy regularnie, przynajmniej raz na tydzień, kontrolować ciśnienie w oponach, pompować pompką z manometrem do wartości wskazanej na oponie. Nie należy pompować rolek kompresorem z powodu małej objętości dętki.
Sprzedawane rolki terenowe Skike są zmontowane i po napompowaniu gotowe do jazdy.
Kijki do nartorolek Axon Martex Vario wykonane są z aluminium lotniczego. Umożliwiają błyskawiczną regulację długości w zakresie 120 - 165 cm. Charakteryzują się dobrą sztywnością i bardzo wysoką wytrzymałością na działania mechaniczne typu uderzenia. Wyposażone są w uchwyty z korkową okleiną...
Kije Rex Altus zbudowane na bazie kompozytowych trzonków z zawartością 30% włókien węglowych. Model wyposażony został w komfortowe uchwyty i asymetryczne pasko-rękawiczki. Trzonki charakteryzują się dobrym stosunkiem wytrzymałości na działania mechaniczne do sztywności. Kije docenią wszyscy...
Szybkie koło poliuretanowe Skike o średnicy 125 mm do rolek terenowych tej firmy do jazdy po asfalcie i innych twardych oraz gładkich nawierzchniach.