Odstąpienie od umowy

Jeżeli chcesz odstąpić od umowy, inaczej mówiąc zwrócić zakupiony towar, możesz to zrobić przy spełnieniu kilku warunków.

  • towar został zakupiony przez internet i nie minęło więcej niż 14 dni od czasu od jego dostarczenia,
  • zwracane produkty nie noszą śladów używania,
  • towary nie są zmodyfikowane przez instalację wiązań, błotników, hamulców, czy dokonanie innych, nieodwracalnych zmian, także wykonanych przez obsługę Sklepu przed wysłaniem towaru do Klienta.

Aby zwrócić towar, postępuj zgodnie z poniższą procedurą.

1. Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu

Wydrukuj formularz i czytelnie go wypełnij. Wpisz datę i podpisz się. Oryginał formularza dostarcz do nas wraz ze zwracanym towarem.

2. Zapakuj towar

Zapakuj zwracany towar w taki sposób, by nie uległ uszkodzeniu w trakcie podróży przesyłki do naszej placówki.

3. Wyślij przesyłkę

Wyślij przesyłkę z towarem dowolną firmą spedycyjną, kurierską, czy Pocztą Polską, na poniższy adres. Towar możesz też dostarczyć osobiście.

Adres dostarczenia zwracanego towaru

Sklep nartorolkowy.pl
ul. Moniuszki 15
51-610 Wrocław
tel. 71 70 70 167

Gdy tylko otrzymamy przesyłkę, niezwłocznie po sprawdzeniu jej zawartości zwrócimy pieniądze za zwracany towar. Pieniądze mogą być zwrócone za pośrednictwem operatora płatności, przez którego dokonywany był zakup lub na rachunek bankowy wskazany w formularzu zwrotu

Uwaga! Informacje zawarte na tej stronie mają na celu ułatwienie czynności zwrotu towaru zakupionego przez internet w naszym sklepie. Nie zastępują jednak regulaminu. Szczegółowe informacje dotyczące zwrotów znajdziesz w sekcji Zwroty i wymiany regulaminu Zasady sklepu nartorolkowy.pl. W wypadku wątpliwości zawsze wiążący jest regulamin.

Wymiana zakupionego towaru

Istnieje możliwość wymiany towaru na inny. Warunki:

  • wymiana odbywa się w zakresie tego samego modelu produktu i dotyczy innego koloru, czy rozmiaru,
  • towar wymieniany jest na inny model po wcześniejszym uzgodnieniu z obsługą sklepu,
  • zwracany towar jest nowy i nie nosi śladów użytkowania, 
  • w magazynie sklepu fizycznie obecny jest towar pożądany przez Klienta.

Oferujemy dwa sposoby wymiany towaru.

Wymiana wolniejsza

Ta forma wymiany zajmuje więcej czasu, ale nie angażuje środków finansowych Klienta.

  1. Zapakuj towar bezpiecznie do paczki.
  2. Na kartce napisz czytelnie: 
    • adres wysyłki, na który mamy odesłać nowy towar - imię i nazwisko odbiorcy, dokładny adres z kodem pocztowym, miejscowość, numer telefonu dla kuriera, adres e-mail odbiorcy
    • pożądany towar - model, rozmiar, czy inne istotne parametry produktu, który mamy wysłać po otrzymaniu paczki ze zwracanym towarem.
  3. Dokonaj wpłaty (przelewu) 15 zł na nasz rachunek bankowy za ponowną wysyłkę dokonywaną przez nasz sklep. Dane do przelewu, w tym rachunek bankowy sklepu, znajdziesz na stronie Kontakt w sekcji “Informacje o Sklepie”.

Gdy otrzymamy przesyłkę, po sprawdzeniu jej zawartości i zaksięgowaniu wpłaty na naszym rachunku nowy towar wysyłamy niezwłocznie.

Wymiana szybsza

Ten sposób wymiany trwa krócej, ale angażuje na pewien czas dodatkowe środki finansowe Klienta.

  1. Zamów towar, który chcesz otrzymać, za pośrednictwem strony internetowej naszego sklepu. W taki sposób, jak dokonuje się nowego zakupu. Wybierz dogodną formę płatności i dokonaj opłaty. Towar wyślemy niezwłocznie, zazwyczaj najpóźniej w następny dzień roboczy po zamówieniu.
  2. Dla produktu, który chcesz wymienić, skorzystaj z procedury odstąpienia od umowy.