Zasady zakupów w nartorolkowy.pl

Zakupy i realizacja zamówienia

(i)Naszą ambicją jest, żeby prowadzony przez nas sklep nartorolkowy.pl był najbardziej przyjaznym i funkcjonalnym sklepem internetowym w Polsce z bogatym asortymentem związanym z nartorolkami i rolkami terenowymi. Jesteśmy pasjonatami nartorolek, pionierami tej dyscypliny w formie powszechnej w naszym kraju. W sklepie sprzedajemy produkty, które sami mamy lub chcielibyśmy mieć. Dzięki szerokiej ofercie możemy proponować Klientom te modele, które najlepiej spełniają ich oczekiwania i odpowiadają umiejętnościom, czy warunkom fizycznym.

W sklepie nartorolkowy.pl, który dalej nazywamy “Sklepem”, zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej www.nartorolkowy.pl. Strona ta jest dostępna we wszystkie dni w roku przez 24 godziny na dobę. Wyjątkiem są sytuacje, gdy w Sklepie prowadzone są prace administracyjne. W takim wypadku na stronach internetowych Sklepu publikujemy stosowną informację.

Warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia przez Sklep jest dokonanie zamówienia za pośrednictwem formularza zamówienia i podanie poprawnych danych niezbędnych do potwierdzenia zamówienia, jak też wysłania towaru, w tym: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu i pełny adres korespondencyjny wraz z kodem pocztowym.

Sklep może poprosić Klienta o potwierdzenie, że zamówił towar oraz że podtrzymuje chęć jego zakupu. Prośba o potwierdzenie może być wysłana e-mailem lub przy kontakcie telefonicznym podczas rozmowy inicjowanej przez obsługę Sklepu. Jeżeli w ciągu 3 dni roboczych od daty zapisania zamówienia, nie uda się go potwierdzić, Sklep może nie zrealizować takiego zamówienia.
Obsługa naszego Sklepu może anulować zamówienie bez jego potwierdzania, jeżeli podane dane kontaktowe są błędne i uniemożliwiają skontaktowanie się z Klientem lub w wypadku ewidentnych błędów w prezentacji towaru na stronach Sklepu (opis, parametry, ceny, zdjęcia itd.). W tym drugim wypadku zobowiązujemy się do przekazania Klientowi stosownej informacji o fakcie anulowania zamówienia.

Dostępność produktów w naszym Sklepie, a także informacja o maksymalnym czasie, jaki upływa od momentu złożenia zamówienia do jego wysłania, oznaczone są przy każdym produkcie. Towary mogą być oznaczone jako “do 24 h”, co oznacza, że towar jest dostępny i może być wysłany najpóźniej w następny dzień roboczy. Może też widnieć informacja o maksymalnym czasie dostępności towaru. Czas ten może być określony w godzinach, dniach lub tygodniach. Podany czas dostępności towaru i realizacji zamówienia dotyczy tylko dni roboczych. Na przykład jeżeli produkt jest dostępny w 24 h, a zamówienie zostało złożone w piątek o 17:00, powinno zostać wysłane do Klienta najpóźniej w poniedziałek. W wypadku oznaczenia dostępności towaru “na zapytanie”, termin wysłania towaru ustalamy indywidualnie z Klientem.

Czas jaki upływa od złożenia zamówienia do momentu wysłania towaru może ulec wydłużeniu:

  • jeżeli w czasie po złożeniu zamówienia wypadają dni wolne od pracy, wówczas termin wysłania towaru może ulec wydłużeniu maksymalnie o liczbę wolnych dni od pracy,
  • jeżeli Klient wybrał formę zapłaty polegającą na dokonaniu przedpłaty w formie przelewu bankowego, to za moment złożenia zamówienia przyjmujemy moment zaksięgowania środków odpowiadających pełnej wartości zamówienia na koncie bankowym Sklepu,
  • jeżeli Klient wybrał formę zapłaty polegającą na dokonaniu przedpłaty w formie zapłaty kartą bankową przelewem internetowym lub inną elektroniczną formą zapłaty akceptowaną przez Sklep, to za moment złożenia zamówienia przyjmujemy moment zaksięgowania środków odpowiadających pełnej wartości zamówienia na koncie u operatora płatności lub przekazanie przez operatora płatności informacje o powodzeniu transakcji.

W naprawdę wyjątkowych okolicznościach, zwłaszcza w wypadkach, na które nie mamy wpływu, np. awarie, problemy firm spedycyjnych itp. zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia terminu wysłania towaru. Wówczas zawsze informujemy Klientów o zaistniałej sytuacji i podajemy przewidywany czas wysłania towaru.

Zamówienia, w których skład wchodzą produkty o różnym poziomie dostępności (np. jeden z produktów ma dostępność 24 h, drugi 3 dni), zrealizujemy dopiero po skompletowaniu wszystkich towarów, ale w terminie nie późniejszym niż najdłuższy czas dostępności towarów wchodzących w skład zamówienia.

Po złożeniu zamówienia Klient nie ma możliwości dokonywania w nim zmian. W wypadku podania błędnych danych lub potrzeby zmiany szczegółów zamówienia należy kontaktować się bezpośrednio z obsługą Sklepu.

Ceny i dowody sprzedaży

Wszystkie ceny w Sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT, są to tzw. ceny brutto. Ceny produktów nie zawierają w sobie kosztów przesyłki, które zależą m.in. od całkowitej kwoty zamówienia i formy zapłaty wybranej przez Klienta. Ostateczna kwota do zapłaty kalkulowana jest w koszyku i formularzu zamówienia.

Ceny towarów w ofercie Sklepu mogą się zmieniać. Jednak ich zmiana nie dotyczy zamówień już złożonych i przyjętych do realizacji. Niektóre towary mogą też zostać wycofane z oferty Sklepu.

Dowodem sprzedaży w Sklepie jest faktura VAT, która wysyłana jest do Klienta po zapłacie ceny zamawianych produktów i wysłaniu towaru. Dokonując zakupu w Sklepie Klient wyraża zgodę na przesłanie faktury w formie elektronicznej.

Rejestracja

(i)Warto zarejestrować się w Sklepie i utworzyć Profil Użytkownika. Zarejestrowani Klienci sklepu mogą korzystać z wygodnych funkcji i wyjątkowych, przeznaczonych tylko dla nich promocji.

Sklep umożliwia wszystkim Klientom, zwanym też Użytkownikami, dokonanie rejestracji w Sklepie, czyli utworzenie indywidualnego Profilu Użytkownika. Rejestracja jest bezpłatna, przynosi wiele korzyści i można jej dokonać przed lub w trakcie procesu zamawiania towaru.

Aby utworzyć Profil Użytkownika należy w sposób kompletny wypełnić Formularz Rejestracyjny, podając wszystkie wymagane w nim dane, a później potwierdzić rejestrację klikając w link potwierdzający, który wysyłany jest na adres e-mail wskazany podczas rejestracji. Podanie danych w

Formularzu Rejestracyjnym jest dobrowolne, ale konieczne do uzyskania Profilu Użytkownika.
Przy wypełnianiu Formularza Rejestracyjnego należy ustalić Hasło Dostępu, oraz podać swój aktualny i działający adres poczty elektronicznej.

Każdy, kto wypełnia Formularz Rejestracyjny i przekazuje go do Sklepu za pośrednictwem sieci Internet, akceptuje wszystkie postanowienia Zasad Sklepu nartorolkowy.pl, wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z zapisami Polityką prywatności, a także potwierdza autentyczność danych zawartych w Formularzu Rejestracyjnym.

Jeśli przy wypełnianiu Formularza Rejestracyjnego Użytkownik zaznaczy prenumeratę Biuletynu Sklepu, oznacza to, że Użytkownik akceptuje Zasady wysyłania Biuletynu.

Dostarczanie towarów

(i)Robimy wszystko, aby towary zakupione w naszym Sklepie jak najszybciej znalazły się w rękach Klientów. W niektórych wypadkach finansujemy też w części lub całości koszty przesyłek.

Wszystko co dotyczy działań Sklepu od momentu złożenia zamówienia przez Klienta do nadania przesyłki, opisaliśmy w dziale Zakupy i realizacja zamówienia. W tej części koncentrujemy się na zagadnieniach dotyczących spedycji zamówionego towaru.

Zamówiony towar dostarczamy przesyłką kurierską na adres pocztowy wskazany w zamówieniu przez Klienta. Koszt wysyłki zależy od całkowitej kwoty zamówienia, a także wybranej formy płatności. Wszystkie informacje zawierające aktualne koszty dostawy znajdują się tabeli Koszty dostawy.

Niektóre towary mogą być wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej lub innego operatora pocztowego.

W wypadku konieczności wysłania towarów poza Polskę warunki i koszty dostawy kalkulowane są indywidualnie po otrzymaniu zapytania od Klienta.

Sklep może zdecydować o wysłaniu towarów w więcej niż jednej paczce, w takim wypadku Sklep opłaca wszystkie dodatkowe koszty związane z rozdzieleniem wysyłki.

Sklep dokłada starań aby zmotywować firmy spedycyjne do jak najszybszego dostarczania przesyłek do Klientów. Nie ponosi jednak odpowiedzialności za problemy z dostarczeniem towaru lub opóźnienia leżące po stronie pośredników, dostawców lub Klientów. W wypadku takich zdarzeń obsługa Sklepu dokonuje stosownych interwencji mających na celu rozwiązanie zaistniałych problemów.

Sklep umożliwia osobisty odbiór towarów w placówce stacjonarnej we Wrocławiu przy ul. Moniuszki 15.

W momencie odbioru przesyłki z zamówionym w Sklepie towarem obowiązkiem Klienta jest sprawdzenie zawartości paczki w obecności pracownika firmy spedycyjnej w celu upewnienia się, że przesyłka zawiera zamówiony towar i nie jest on uszkodzony. W wypadku zastrzeżeń dotyczących zawartości paczki Klient ma prawo odmówić przyjęcia przesyłki. O takim fakcie należy niezwłocznie poinformować obsługę Sklepu.

Koszty dostawy

Wartość zamówieniaSposób dostawyPrzewidywany czas dostawy *Forma płatnościKoszt dostawy
do 500 złkurier1 do 2 dni roboczychprzedpłata15 zł
przy odbiorze25 zł
500 zł i więcejkurier1 do 2 dni roboczychprzedpłata0 zł
przy odbiorze10 zł

* przewidywany czas dostawy to średni czas w jakim Klient otrzymuje przesyłkę z zamówionym towarem liczony od momentu nadania jej przez Sklep

Płatności

(i)Przygotowaliśmy kilka metod zapłaty za towar zamówiony w naszym Sklepie. Niektóre z nich pozwalają oszczędzić na kosztach wysyłki i umożliwiają obsłudze Sklepu szybszą realizację zamówienia.

Sklep oferuje następujące formy płatności za zamówione towary z dostawą na terytorium Polski:

Formy płatności

Forma płatnościOpisRozpoczęcie realizacji zamówienia
Przelew internetowy, karta płatnicza, blik, TwistoPrzelew dokonywany za pośrednictwem operatora płatności, odbywa się zazwyczaj w trakcie procesu składania zamówienia..Po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia wykonania operacji przez Operatora płatności, zazwyczaj nie dłużej niż jedna godzina.
Przelew bankowyPłatność przelewem na rachunek bankowy Sklepu wskazany w e-mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia.Po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Sklepu.
Płatność przy odbiorzePłatność odbywa się gotówką przekazywaną kurierowi w momencie dostarczenia przesyłki.Po zakończeniu procesu składania zamówienia.

W wypadku zamówień z formą zapłaty przed wysyłką towaru (przedpłata), jeżeli w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia Sklep nie odnotuje zapłaty za towar, zamówienie jest anulowane.

Zamówienia z dostawą poza terytorium Polski mogą być opłacone:

  • kartą płatniczą w jednym z systemów płatności elektronicznych akceptowanych przez Sklep – realizacja takiego zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności,
  • przelewem na rachunek bankowy Sklepu.

Sklep może odmówić przyjęcia zapłaty przy odbiorze towaru w wypadku, gdy towary są modyfikowane i dostosowywane do wymagań Klienta, np. przez montaż wiązań, błotników, czy innych podzespołów. Odmowa ta może nastąpić nawet w wypadku, gdy przy towarze widnieje informacja o możliwości płatności przy odbiorze i Klient wybierze taką w formularzu zamówienia. W takim wypadku Klient proszony jest o wybór innej formy płatności, a zamówienie jest realizowane wyłącznie po dokonaniu płatności przez Klienta z góry (przedpłata).

Jeżeli Klient nie odbierze dwóch kolejno wysłanych przez Sklep przesyłek płatnych przy odbiorze, Sklep może odmówić realizacji następnych zamówień z płatnością przy odbiorze jako formą zapłaty.

Poszanowanie prywatności

(i)Przywiązujemy szczególną uwagę do zachowania prywatności naszych Klientów. Podchodzimy do tego zagadnienia niezwykle poważnie.

Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych Klientów zawarliśmy w naszej Polityce prywatności.

Nasz sklep korzysta z technologii tzw. cookies (ciasteczek), wszystkie informacje z tym związane zawarliśmy w naszej Polityce prywatności w dziale Pliki cookies oraz podobna technologia.

Zwroty i wymiany

(i)Zadowolenie i poczucie bezpieczeństwa naszych Klientów są dla nas priorytetowe. Dlatego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa umożliwiamy zwroty zakupionych wysyłkowo towarów.

Klient (niezależnie od prawa odstąpienia od umowy, o którym mowa poniżej) może zrezygnować z zamówienia, jeśli składające się na nie produkty nie zostały jeszcze przygotowane do wysyłki.

Osoba fizyczna dokonująca zakupów w Sklepie niezwiązanych z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (Konsument) może odstąpić od umowy sprzedaży produktu zakupionego w Sklepie w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych bez podawania przyczyny oraz bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Bieg terminu do odstąpieniu od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w wykonaniu której Sklep wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności – od momentu objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części,
  • dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.

Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy (stosownie do art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta):

  • o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

Konsument, który chce skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, powinien poinformować Sklep o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą lub e-mailem). Konsument może wydrukować formularz zwrotu. Konsument może również skorzystać z ustawowego wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Skorzystanie z powyższych wzorów nie jest obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, wskazując towar, który podlega zwrotowi i podpisując tę informację imieniem i nazwiskiem.

Sklep zwróci Konsumentowi uiszczoną przez Konsumenta należność (w tym koszty dostarczenia produktu Konsumentowi). Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Bezpośredni koszt zwrotu produktu w wyniku odstąpienia ponosi Konsument. Ponadto zwrot zakupionego towaru wiąże się ze spełnieniem warunków:

  • zwracane produkty nie mogą nosić śladów używania, nie mogą być zabrudzone, zdekompletowane, przesiąknięte zapachem, pozbawione metek, czy zawieszek, czy ulec zmianie w jakikolwiek sposób, który uniemożliwiłby ich ponowną sprzedaż, towary, które ze względów higienicznych powinny być oryginalnie opakowane, muszą być zwracane w nienaruszonym opakowaniu,
  • zwracane towary nie mogą być zmodyfikowane przez instalację wiązań, błotników, czy dokonanie innych, nieodwracalnych zmian na życzenie Klienta, także wykonanych przez obsługę Sklepu przed wysłaniem towaru do Klienta,

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

Konsument, który odstąpił od umowy, ma obowiązek niezwłocznie zwrócić produkt do Sklepu, jednak nie później niż 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić przedmiot zamówienia:

  • w placówce stacjonarnej Sklepu;
  • przesyłką pocztową lub kurierską.

.Sklep nie przyjmuje zwrotów wysłanych do paczkomatów lub innych punktów odbioru osobistego.

Zwroty i reklamacje należy wysyłać na adres Sklepu:

XC4U / nartorolkowy.pl
ul. Moniuszki 15
51-610 Wrocław
tel. 71 70 70 167

Niektóre towary dostępne w Sklepie mogą być modyfikowane na życzenie Klienta. Tak dzieje się np. w wypadku montażu wiązań, błotników lub dodatkowych akcesoriów. Często wiąże się to z koniecznością rozpakowania przez obsługę sklepu towarów i podzespołów, które wchodzą w skład ostatecznego, zmodyfikowanego produktu, a nawet z trwałą ich zmianą, jak wywiercenie otworów. Z tego też powodu montaż wiązań, błotników, hamulców, czy dokonywanych wszelkich innych modyfikacji standardowych towarów uznaje się za ich modyfikację i dostosowanie do specjalnych potrzeb Klienta, ściśle związanych z jego osobą. W takim wypadku Klientom nie przysługuje prawo do zwrotu czy wymiany towaru, o ile nie jest on wadliwy.

Pieniądze za oddawany towar zwracamy niezwłocznie. Może to być nawet tego samego dnia, w którym otrzymamy towar, nie później jednak niż 7 dni roboczych. W zależności od formy dokonania przez Klienta płatności przy rezygnacji pieniądze mogą być zwrócone na polski rachunek bankowy Klienta, na kartę bankową lub za pośrednictwem operatora przelewów internetowych. Formę dokonania zwrotu pieniędzy wybiera Sklep. Nie przewidujemy możliwości przesłania pieniędzy przekazem pocztowym. Nie zwracamy kosztów przesłania towaru do nas. Nie przyjmujemy także żadnych przesyłek za pobraniem pocztowym.

Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub opóźnienie terminu zwrotu, jeżeli Klient, pomimo wezwania przesłanego na jego adres e-mailowy, nie wskaże numeru rachunku bankowego, na które ma nastąpić wpłata lub gdy nie przekaże Sklepowi wszystkich danych koniecznych do dokonania wpłaty lub w każdym innym wypadku z winy Klienta, jak np. podanie błędnych danych rachunku bankowego, w tym numeru, czy danych beneficjenta.

W przypadku wymiany zakupionego w Sklepie towaru na inny, jeżeli konieczność wymiany jest spowodowana błędem po stronie Sklepu, pokrywamy wszelkie koszty wymiany, w tym także koszty przesłania wymienianego towaru do Sklepu w kwocie wynikającej z cennika Poczty Polskiej dla przesłania priorytetowej paczki pocztowej.

Gwarancje i reklamacje

(i)Gwarantujemy przyjęcie wadliwego towaru, do którego Klienci mają zastrzeżenia i możliwie krótki czas rozpatrzenia reklamacji oraz naprawy lub wymiany reklamowanego produktu. .

Towary dostępne w naszym Sklepie mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy, Klient może skorzystać, według swojego wyboru, z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u gwaranta (producenta lub dystrybutora) we wskazanych serwisach lub z uprawnień przysługujących mu od sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową. Gwarancja (jeżeli jest nią objęty sprzedany produkt) nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

W wypadku produktu, na który producent, dystrybutor lub inny gwarant udzielił gwarancji, Klient może reklamować produkt posiadający wady:

  • korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji - w tym wypadku Klient reklamuje produkt bezpośrednio do podmiotu udzielającego gwarancji, w takim wypadku Sklep może być pośrednikiem przekazującym reklamację, lub Klient może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego,
  • korzystając z uprawnień przysługujących mu w stosunku do sprzedawcy z tytułu rękojmi - w takim wypadku należy złożyć reklamację do Sklepu.

Klient nabywający produkt w celu związanym bezpośrednio z jego z działalnością zawodową lub gospodarczą (Klient niebędący Konsumentem) ma prawo złożyć reklamację, przy czym odpowiedzialność Sklepu z tytułu rękojmi za wady fizyczne produktów ogranicza się do uprawnienia Klienta do żądania usunięcia wady. W takim przypadku Sklep na podstawie swojego wyboru może niezwłocznie wymienić produkt wadliwy na wolny od wad albo usunąć wadę. Sklep może również odstąpić od umowy zwracając Klientowi niebędącemu Konsumentem cenę zapłaconą za produkt dotknięty wadą fizyczną. W pozostałym zakresie odpowiedzialność Sklepu z tytułu rękojmi za wady produktu w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami jest wyłączona. Z zastrzeżeniem bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, w maksymalnym dopuszczalnym przez prawo zakresie odpowiedzialność Sklep za szkody wyrządzone Klientom niebędącym Konsumentami ogranicza się do kwoty, jaką Klient zapłacił Sklepowi za nabycie danego produktu.

W wypadku składania reklamacji z tytułu gwarancji lub rękojmi do Sklepu należy dostarczyć do Sklepu towar wraz z dokumentem zakupu i wypełnionym formularzem reklamacyjnym na adres Sklepu:

XC4U / nartorolkowy.pl
ul. Moniuszki 15
51-610 Wrocław
tel. 71 70 70 167

Sklep nie odpowiada za wszelkiego rodzaju przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, przecięcia itp.), a także uszkodzenia spowodowane niedbałym i niewłaściwym użytkowaniem. Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkujemy się do reklamacji i poinformujemy o dalszej procedurze postępowania. W wypadku, gdy uznamy reklamację, wadliwy towar naprawimy lub wymienimy na inny, pełnowartościowy.

W wypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, gdy np. z przyczyny wyczerpania zapasów towaru nie możemy go wymienić, proponujemy inne, dostępne w Sklepie produkty. W razie odmowy Klienta, zwracamy równowartość ceny towaru zgodnie z procedurą opisaną w Zwrotach i wymianach. Zwracamy także koszty odesłania towaru do Sklepu w maksymalnej wartości równej cenie wysłania priorytetowej paczki pocztowej wynikającej z cennika Poczty Polskiej.

W razie niezgodności towaru z zamówieniem należy niezwłocznie poinformować o tym obsługę Sklepu za pośrednictwem poczty elektronicznej i odesłać zakupione produkty na adres Sklepu w terminie 7 dni od daty otrzymania przesyłki. W wypadku gdy winę za zaistniałą sytuację ponosi Sklep, zwracamy koszty odesłania towaru do Sklepu w maksymalnej wartości równej cenie wysłania priorytetowej paczki pocztowej wynikającej z cennika Poczty Polskiej.

Wszystkie przesyłki kurierskie są objęte ubezpieczeniem od uszkodzeń w transporcie. Ubezpieczenie wygasa z chwilą wręczenia przesyłki odbiorcy, dlatego prosimy sprawdzać przesyłkę pod kątem uszkodzeń mechanicznych jeszcze w obecności kuriera, a w razie stwierdzenia szkody, sporządzić protokół odbioru dostępny u dostawcy. Uszkodzenia ujawnione po odjeździe kuriera nie są objęte ubezpieczeniem, a ich reklamacje nie są uznawane.

Rabaty

Klienci Sklepu mogą otrzymywać rabaty. Wybrane towary mogą być objęte okolicznościowym rabatem lub rabat może być dostępny tylko dla posiadaczy kodów rabatowych. Informacje o akcjach promocyjnych zamieszczane są na stronach Sklepu, profilu Sklepu na Facebooku i w Biuletynie Sklepu nartorolkowy.pl. W wypadku posiadania kodu rabatowego, aby zrealizować rabat, należy wpisać kod rabatowy w odpowiednie pole na formularzu zamówienia. Rabaty nie kumulują się, chyba że z opisu towarzyszącego rabatowi lub regulaminu promocji wynika co innego.

Zasady prenumeraty Biuletynu

(i)Prenumerata Biuletynu to najlepsza metoda aby przed innymi otrzymywać gorące informacje o nowych produktach, promocjach i rabatach. O wyprzedażach i limitowanej liczbie atrakcyjnych towarów w pierwszej kolejności informujemy prenumeratorów Biuletynu.

Przedmiotem usługi „Biuletyn Sklepu nartorolkowy.pl” jest wysyłanie przez Sklep informacji w formie listu elektronicznego (e-mail), zwanej dalej Newsletterem. Newsletter wysyłany jest bezterminowo za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Usługa Newslettera jest bezpłatna i dostępna dla każdego Użytkownika Sklepu pod warunkiem spełnienia warunków tego Regulaminu.

Korzystanie przez Użytkownika z Usługi Newslettera jest możliwe wyłącznie pod warunkiem posiadania przez Użytkownika czynnego i poprawnie skonfigurowanego konta poczty elektronicznej.

Zamówienie i potwierdzenie chęci korzystania z Usługi Newslettera przez Użytkownika następuje przez dokonanie Procedury Rejestracyjnej, polegającej na:

  • wprowadzeniu i zapisaniu swojego adresu e-mail w formularzu rejestracyjnym na stronie internetowej www.nartorolkowy.pl w sekcji Biuletyn,
  • odebraniu e-maila od Sklepu wysłanego pod wpisany adres i potwierdzeniu chęci prenumeraty przez kliknięcie w odpowiedni link,
  • przeczytaniu treści niniejszych Zasad prenumeraty Biuletynu i kliknięcie w link potwierdzający prenumeratę, co jest równoznaczne z akceptacją Zasad prenumeraty Biuletynu.

Użytkownicy, którzy przeszli Procedurę Rejestracyjną, zwani są dalej Subskrybentami, a ukończona procedura, którą przeszli - Subskrypcją.

Wypełniając formularz rejestracyjny Użytkownik zgadza się na wykorzystanie jego danych osobowych przez Sklep w celu wysyłania biuletynu i ofert Sklepu.

Newsletter jest przesyłany do Subskrybentów z częstotliwością nie częściej niż kilka razy w roku. Newsletter zawiera m.in. informacje o nowych produktach w Sklepie, jak też rabatach i akcjach promocyjnych dostępnych dla Subskrybentów i Klientów Sklepu. Może także zawierać materiały marketingowe, w tym reklamę i informację handlową pochodzącą od Właściciela Sklepu lub podmiotów współpracujących ze Sklepem.

Rezygnacja Subskrybenta z Usługi Newslettera następuje przez dokonanie procedury wyrejestrowującej polegającej na:

  • kliknięciu w link przekierowujący na formularz rezygnacyjny publikowany na dole każdej wiadomości wysłanej na adres e-mail Subskrybenta w ramach Usługi Newslettera,
  • potwierdzeniu chęci i zakresu rezygnacji przez zaznaczenie odpowiedniej opcji na formularzu rezygnacyjnym i zapisaniu formularza.

Po wykonaniu powyższych czynności Użytkownik zostaje wykreślony z listy subskrypcyjnej Newslettera.

Każdy Newsletter zawiera: informację o Sklepie jako nadawcy, wypełnione pole „Temat” określające treść Newslettera, informację o sposobie rezygnacji z Usługi Newsletter.

Użytkownik ponosi pełną i wyłączną odpowiedzialność w wypadku, gdy jego Subskrybcja będzie naruszała prawa osób trzecich lub powszechnie obowiązujące przepisy prawa. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości związane z działaniem lub zaniechaniem osób trzecich, w tym operatorów serwisów internetowych i poczty elektronicznej oraz za działania lub zaniechania Użytkowników.

Wszystkie treści zawarte w materiałach reklamowych lub promocyjnych, związanych z Usługą Newslettera, mają charakter jedynie informacyjny. Moc prawną mają jedynie postanowienia Zasad prenumeraty Biuletynu i obowiązujące przepisy prawa.

Subskrypcja Newslettera jest równoznaczna z akceptacją przez Użytkownika Zasad prenumeraty Biuletynu w całości. Użytkownik zobowiązuje się do przestrzegania określonych w nim zasad. Sklep ma prawo do usunięcia adresu e-mail dowolnego Subskrybenta z listy subskrypcyjnej bez podania przyczyny.

Postanowienia ogólne i końcowe

Właścicielem Sklepu jest XC4U Michał Rolski z siedzibą we Wrocławiu 51-610 przy ul. Moniuszki 16 lok. 2, NIP 8981301589, REGON 930865591, wpisany do Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki pod numerem 8981301589.

Informacje znajdujące się na stronach Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, oraz mogą nie odzwierciedlać aktualnych stanów magazynowych Sklepu. Wszystkie treści zawarte w materiałach reklamowych lub promocyjnych Sklepu, mają charakter jedynie informacyjny. Moc prawą mają jedynie postanowienia Regulaminów Sklepu i obowiązujące przepisy prawa. Witryna internetowa sklepu jest zaproszeniem do zapoznania się z towarami i złożenia zamówienia. Otrzymane przez Sklep zamówienie jest ofertą zawarcia umowy, którą sklep akceptuje realizując zamówienie.

Oferta naszego Sklepu skierowana jest do wszystkich mieszkańców Polski, a także innych krajów.

Działalność Sklepu odbywa się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i jest skierowana do użytkowników indywidualnych oraz przedsiębiorstw.

Złożenie zamówienia w Sklepie oznacza zaakceptowanie postanowień tego Regulaminu.

Logo sklepu, wygląd graficzny witryny, opisy produktów, zdjęcia, artykuły prasowe, znaki towarowe itp. są własnością Właściciela Sklepu lub podmiotów współpracujących, stanowią przedmiot praw autorskich i podlegają ochronie na podstawie ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz konwencji międzynarodowych. Użytkownicy Sklepu wyrażają zgodę na zapłatę kary umownej w wysokości 100.000 zł (sto tysięcy złotych) w razie wykorzystania jakiegokolwiek elementu witryny internetowej Sklepu, zwłaszcza opisów towarów, bez uzyskania pisemnej zgody jego Właściciela.

Sklep nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie wiadomości e-mail przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.
Sklep nie ponosi odpowiedzialności za błędy w obsłudze zamówienia lub innych dyspozycji Klienta, powstałe wskutek przekazania przez Klienta błędnych danych. Nie ponosi także odpowiedzialności za transakcje dokonane przez nieuprawnione osoby trzecie, które uzyskały dostęp do konta Klienta w wyniku niedochowania zasad ostrożności przez Klienta przy posługiwaniu się loginem i hasłem do konta.

Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Opublikowanie na stronie internetowej Sklepu tego Regulaminu, a także każdej zmiany Regulaminu jest jednoznaczne z podaniem ich do wiadomości Użytkowników.

Niniejszy Regulamin obowiązuje od 05.06.2020 r.